Ocena i terapia pacjentów pediatrycznych i neonatologicznych z problemami neurologicznymi, ortopedycznymi oraz genetycznymi

plakat malak-2.jpg
  • nowość
Liczba miejsc: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 2 200,00 zł 2200.00
ilość miejsce
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Instruktor: Roksana Malak

Opis

Kiedy?

Cześć 1: 15-16 maja 2021
Część 2: 10-11 lipca 2021

Gdzie?

Warszawa

Pacjenci pediatryczni i neonatologiczni z problemami neurologicznymi, ortopedycznymi i genetycznym wymagają wielopłaszczyznowego wsparcia . Na kursie przedstawione zostanie ocena i terapia dzieci w oparciu o rozwój psychoruchowy i sensomotoryczny. Szczególna uwaga poświęcona będzie dzieciom z wyzwaniami z uwagi ich choroby genetyczne czy neurologiczne.

  1. Prezentacja oceny wśród uczestników, na uczestnikach
  2. Ocena filmów z pacjentami i pacjentów
  3. Ćwiczenie na sobie elementów oceny
  4. Ćwiczenie na sobie elementów terapii
  5. Aktywne uczestniczenie w terapii

Dzień I (11:00 - 19:00)

Podstawy teoretyczne rozwoju psychoruchowego i sensomotorycznego i jego zaburzeń u dzieci z problemami genetycznymi i neurologicznymi w zależności od jednostki.

Ocena struktury i funkcji.

Ocena pacjentów z uwzględnieniem skali rozwojowych.

Dzień II (8:30 - 17:00)

Terapia pacjentów neurologicznych z wczesnym uszkodzeniem ośrodkowego układu nerwowego.

Dzień III (11:00 - 19:00)

Terapia pacjentów po urazach czaszkowo-mózgowych, wypadkach.

Dzień IV (8:30 - 17:00)

Terapia pacjentów z chorobami genetycznymi.

 


  1. Dużo praktycznej wiedzy
  2. Skrypt i inne materiały szkoleniowe
  3. Certyfikat uczestnictwa (z uwzględnieniem godzin edukacyjnych)
  4. Dostęp do wiedzy zweryfikowanego prowadzącego
  5. Organizator zapewnia również przerwy kawowo-deserowe

Do udziału w szkoleniu zaprasza dr Roksana Malak

Doświadczenie: praca w charakterze fizjoterapeuty i osteopaty z pacjentami neonatologicznymi i pediatrycznymi, w tym na oddziale neonatologii, we wczesnej interwencji.

Praca w charakterze pracownika naukowego jako adiunkt w Katedrze i Klinice Reumatologii i Rehabilitacji Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu. Do doświadczeń zawodowych należy praca jako Kierownik Pracowni Fizjoterapii Pediatrycznej na Uniwersytecie Medycznym.

Jej pasją jest pomoc noworodkom, niemowlętom, dzieciom z dysharmonią rozwojową, wyzwaniami rozwojowymi oraz terapia dzieci i młodzieży z problemami neurologicznymi, genetycznymi, ortopedycznymi, a także dysfunkcjami w zakresie procesów integracji sensorycznej i skolioz o podłożu neurologicznym. Łączenie pracy naukowej z praktyką jest dla niej najbardziej fascynujące.

Jest autorką i współautorką 81 artykułów naukowych.

Ukończyła kursy: Skala Oceny Zachowań Noworodków wg Brazeltona, Neonatal Behavioral Assessment Scale (NBAS), Cambridge; NDT Bobath; Bobath Baby, General Movements (basic, advanced); szkolenie I i II stopnia teorii i terapii Integracji Sensorycznej, FITS, PNF – podstawowy, Kurs Halliwick (nauka pływania osób niepełnosprawnych), TIMP, Kompleksowa diagnostyka i terapia w dysfagii rozwojowej.

Przedstawianie prac na licznych międzynarodowych konferencjach naukowych w tym w Maastricht czy w Liverpoolu. Członek Zespołu Ekspertów ds. Jakości i Monitorowania Procesu Fizjoterapii oraz Zespołu Ekspertów ds. Opracowania Wytycznych do Oceny Pacjentów w Wieku przy Krajowej Izbie Fizjoterapeutów.

 
 
 

Opinie o szkoleniu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl